    From: "..::Adam::.." <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie poddasza - czy to trudne? ;-)
    Date: Mon, 29 Jun 2009 10:07:50 +0200

    Emka pisze:
    > Wiem, że pytanie z gatunku głupawych, ale może ktoś się ulituje ;-)
    > Jak sądzicie - czy warto porywać się na samodzielne ocieplanie poddasza
    > wełną i wykańczanie płytą G-K, jeśli nigdy się tego nie robiło, czy
    > jednak odżałować trochę grosza i wezwać ekipę (bez gwarancji, że zrobią
    > to dobrze, bo naprawdę trudno znaleźć kogoś dobrego w moich okolicach)?
    > Niby z opisów nie wydaje się to zbyt skomplikowane i wiadomo, że dla
    > siebie robi się dokładniej i staranniej, ale z drugiej strony może to
    > tylko tak ładnie i prosto wygląda na zdjęciach i instrukcjach, a w
> [...]
    Witam,
    ja robiłem sam (z pomoca Ojca i Teścia).
    Robota z wełną jest przekopana, wszędzie Cię swędzi i trzeba uważać na
    oczy (czyli okularki i maska na pysku). Nie jest to trudne tylko dość
    mozolne. Ja mam wełne między krokwiami i pod nimi miedzy profilami.
    Kręcenie profili jest miłą odmianą po wełnie, trzeba tylko dużo operować
    poziomnicą. Kolejny etap to podwieszenie paroizolacji a potem
    przykręcasz płyty KG. Jak nie masz specjalnych stojaków to 3 osoby to
    minimum. Na sam koniec gipsowanie wkrętów i wszystkich innych szpar.
    Jak juz to przeszedłem to nie żałuję, mam w kieszenie kilka tysięcy i
    gwarancje że mam dobrze ocieplone bez fuszerki.
    Ale każdy robi jak chce.
    P.S.
    przy wełnie miałem chwile zwątpienia

    Pozdrawiam