    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie styropianem w "kulkach"
    Date: Sun, 18 Oct 2009 10:38:03 +0200

    > a jak sie ten granulat ma do ppoż?

    Pewnie ma się dobrze.
    A jak się ma więźba drewniania do ppoż?
    A ja się mają domki z bali drewnianianych do ppoż?
    Styropian jest teraz taki że jest samogasnący tzn jak nie będziesz go
    przypalć to sam zgaśnie.
    Przecież wszytkie warunki ppoż nie są po to aby materiały się nie paliły,
    tylko po to aby jak się coś zajara to żeby człowiek mógł uciec z domu.
    Bo wszytko się pali, kwestia temperatury, ja testowałem kiedyś w piecu
    kawałek bloczka kermazytobetonowego i powiem, może bardziej jak szkło
    półplastyczne.

    Pozdrawiam
    Michał