  • Data: 2011-06-07 06:59:25
    Temat: Re: Ocieplenie na krokwiowe - zna ktoś?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:isbild$llh$1@news.onet.pl...

    > No wiesz, niby tak, ale...
    > Klima to tez koszt instalacyjny i co gorsza eksploatacyjny. Niby ze 2-3kW
    > no ale jednak. Co bedzie zima gdyby co?

    Wczoraj wzedłem do Obi. I szok. Patrze klimatyzator przeceniony z 1199 na
    399zł. Nowy w pełni sprawny z gwarancja. W sumie za ta kase juz miałem
    wziąć. Ale trochę sie spieszyłem i sobie go odpuściłem I nie był to żaden
    stojący klimatyzator tylko normalny na scianę a jednostka zewnetrzna na
    zewnatrz. do tego przewody na szybkozłączki więc samemu mozna łatwo
    zamontować. Wydajność była napisane na 40mkw. Do sypialni byłby jak
    znaalazł. Teraz w sumie żałuje że nie wziełem
    Także ceny tych urządzeń spadły mocnao w dół.

    Krzysiek