  • Data: 2011-06-07 05:56:38
    Temat: Re: Ocieplenie nakrokwiowe - zna ktos?
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ooo, dzieki. Wlasnie dowiedzialem sie cen tego produktu 65 netto/m^2. :-)
    > Troche chyba sporo za taka grubosc izolacji.
    > A czy te Twoje 12cm to troche nie za malo? Jak to licze to bede sie gotowal
    > latem pod takim dachem.

    To widze ze ceny juz poszybowaly :( Rok temu bylo 45 brutto.
    Jeszcze nie zimowalem w tym domu. Na razie w obecnych czasie upalow na
    poddaszu jest przyjemny chlodek.

    Zobacze po pierwszej zimie.
    Jesli bedzie za chudo izolacji to wkleje 5 cm styropianu miedzy krokwie
    i dopiero wtedy wykoncze regipsami.

    Wg mnie mozna to spokojnie porownac z welna 25 cm. Odpadaja tu mostki z
    krokwi i ewentualne zawilgocenie i osuniecie sie welny. I oczywiscie
    unikasz tak "przyjemnej" pracy jaka jest ukladanie welny na poddaszu, brr.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z