    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie na piance czy na kleju - co tańsze?
    Date: Mon, 23 May 2011 11:02:22 +0200

    Dnia 20-05-2011 o 21:41:46 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > przyklej jedną płytę styropianową naklej a druga na placki i na drugi
    > dzien oderwij ,wtedy zrozumiesz

    Ja kleiłem parę płyt XPS do bitumicznego smarowidła na ścianach piwnicy
    (czyli do gó..a). Nawet się specjalnie nie starałem, bo płyty i tak
    przycisnie ciężka glina, chodziło mi tylko o przetrwanie zimy. Trzyma tak
    mozno, że nie byłem tego w stanie oderwać. Nie trzymałem się żadnych
    zaleceń producenta, a temperatura ledwo przekraczała zero. Pianka z Tytana
    do XPS. Tyle że kosztowała trzydzieściparę złotych za puszkę. Gdybym miał
    kleić tym całe ocieplenie to bym się nie zdecydował. Ale na pewno
    wykorzystam jeszcze do przyklejenia styropianu nad wykuszem.

    Aha.. jeszcze jedno. Należy pamiętać, że słowo "pianka" określa jedynie
    konsystencję i nijak się ma do faktycznej nazwy tego co w puszcze. Tak
    więc pianka piance nie równa.

    --
    PZDR
    Shaman