  • Data: 2011-01-31 15:52:15
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Anie brałeś pod uwagę natryśnięcia piany PUR? Są oferty za 80zł za 15cm
    grubości warstwę zamkniętokomórkowej. Odpada Ci foliowanie, przedłużanie
    mocowań (pomniejszanie poddasza) babranina z układaniem wełny, która w
    efekcie i tak nie będzie ułożona szczelnie ;-)

    Ja się mocno zastanawiam nad wydaniem na to kasy, choć mam nieużytkowe
    poddasze i potrzebuję w sumie zaizolować tylko strop w konstrukcji
    drewnianej nad parterem.

    Pozdr.