  • Data: 2009-02-27 08:22:31
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tornad napisał(a):
    > Nie odpowiem jednoznacznie na zadane pytanie ale pochwale Cie, ze rozpetales
    > te, moim zdaniem bardzo pozyteczna dyskusje.

    Tez tak mysle :)

    > Zatem dorzuce swoje dwa centy.
    > [...]Skoro juz ktos decyduje sie na ocieplenie
    > styropianem to niech to robi zgodnie z ta chyba opracowana przez fachowcow
    > technologia.

    Ale mnie sie wydaje, ze docieplanie metoda lekka mokra, to juz chyba w
    latach 70 zeszlego stulecia otrzymalo odpowiednie atesty ITB? W sensie,
    ze instytut ten chyba jest dosc powazna i odpowiedzialna instytucja -
    zdaje mi sie (a raczej mam nadzieje) ze monitoruja oni caly czas
    wszystkie (no... wiekszosc) aprobowanych przez siebie technologii i
    wrazie "W" podnieslioby raczej larum nie zwazajac na ewentualne straty
    producentow? (Wiem, wiem - idealista jestem ;) )

    > Na koniec minigratulacje dla Wszystkich, ktorzy to przeczytali do konca...

    Dziekuje ;)