  • Data: 2013-02-04 12:36:57
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > jaki styropian - wg mnie lepiej o 2cm wiecej najtańszego niż silić sie na drogi i
    niby porządny. Jakos nie mam zaufania ze marka czyni parametry.
    > Grafitowe kropki mnie bawią :)

    Fakt, wiesz swój cel mają i najwyraźniej działają :)
    Co do grubości, zastanawiałem się nad 10cm, więc więcej niż 15 to na
    pewno nie. Pod nim Ytong, niby nie ten rząd wielkości patrząc na
    izolacyjność, ale jednak, coś pomoże.

    > klei sie klejem na ramkę (obawy które opisales są uzasadnione), lub na pianę typu
    tytan eos (tym kleiłem u siebie na kanadyjczyku). Pianką wychodzi drożej.
    > Zgodzilbym sie z kogutkiem ze moznaby zastosować inną, tanią pianę i też by
    zadziałało.

    Muszę policzyć, może się okazać, że wyjdzie podobnie (czas - na pianę
    widzę że idzie błyskiem).

    Było też na temat kołkowania.
    Jak na klej, to faktycznie obawiał bym się czy nie puści przy wstukaniu
    kołka. Jak się klej trzyma styropianu - faktycznie tak dobrze, że
    zostaje jego warstwa na kleju? (tak na filmach pokazowych widać).

    Miłego.
    Irek.N.