  • Data: 2013-02-04 13:54:37
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 13:47:50 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:

    > też tak myślałem, ale doszedłem do wniosku że beton komórkowy 24 + 25cm
    > styro daje praktycznie takie same parametry jeżeli o izolacyjność idzie,

    No BK nie jest taki zly - dla mnie wada to wytrzymalosc i kolki - trzeba uzywac
    specjalnych "choinek", a jak sie gdzies przy kancie muru solidnie kolek wkreci to
    potrafi peknac. Niestety im cieplejszy BK tym mniej wytrzymaly :( Na kilkadziesiat
    kolkow jakie krecilem - nie mialem ani jednego problemu w dziurawym porothermie
    (trzymaja jak glupie!) a w BK przynajmniej kilka trzeba bylo poprawiac.

    No i jak ktos jest jak d. Monk to wkurzac go bedzie ze okno zamontowane w warstwie
    ocieplenia jest niesymetrycznie w srodku otworu. Parapet na zewnatrz bedzie mial
    17cm, a w srodku 24cm :) Ale to juz pryszcz!

    > Dodatkowo, w moim przypadku, jako że zamierzam mieć piwnice nie
    > ogrzewaną, zredukuje tym BK mostek przy podłodze z piwnicy do ściany
    > zewnętrznej parteru.

    Ja nastepny dom jak bede budowal to na 100% na plycie izolowanej od dolu. Wtedy ten
    problem odpada i mozna ciagnac gore z silki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.