  • Data: 2013-02-04 13:35:18
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    tytan eos (tym kleiłem u siebie na kanadyjczyku). Pianką wychodzi drożej.

    > Macie może jakieś mocne argumenty za tym żeby nie kołkować? My co
    > prawda nawet działki nie mamy jeszcze ale dyskusje ciągle odchodzą
    > ostre, a że mam babę po budownictwie to muszę walczyć o każdą
    > duperelę. Upiera się na kołkowanie i nie mogę na razie przekonać :>
    >
    > L.

    Jak by mi baba się upierała, że trzeba kołkować styropian to bym kazał
    zakołkować, zapłacił za to pewnie ze dwie stówki więcej i olał temat,
    nie tracąc czasu ani na pisanie na grupie, ani na zastanawianie się
    czemu tak lub czemu nie.
    Chyba, że kosztowałoby to drożej niż mój święty spokój, lub byłyby
    wyraźne przeciwwskazania. W innym przypadku pozwól się kobiecie wykazać,
    uszanuj jej wiedzę i ciesz się szczęśliwym pożyciem.

    pozdrawiam
    rafał