  • Data: 2013-02-04 13:47:50
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2013 13:35, Adam pisze:

    > Mur z silki ~18cm + 30cm styro. Okna montowanie w warstwie ocieplenia.

    też tak myślałem, ale doszedłem do wniosku że beton komórkowy 24 + 25cm
    styro daje praktycznie takie same parametry jeżeli o izolacyjność idzie,
    a jest zdecydowanie bardziej łaskawy jeżeli chodzi o jakieś błędy
    wykonawcze. Łatwiej się muruje, idzie mniej kleju(większe bloczki)
    prowadzi instalacje...
    Ściany wewnętrzne można z silki zrobić, aby zwiększyć akumulacyjność
    oraz zwiększyć dzwiękochłonność.

    Dodatkowo, w moim przypadku, jako że zamierzam mieć piwnice nie
    ogrzewaną, zredukuje tym BK mostek przy podłodze z piwnicy do ściany
    zewnętrznej parteru.