    From: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Date: Sat, 14 Mar 2009 20:27:04 +0100

    wiadomości news:gpgs45$atq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Pogrążasz się dalej.
    > Żenujące...

    Może zacytujesz trzecie zdanie zamiast wyrywać dwa pierwsze z kontekstu?

    "Napisałem, że sądziłem iż szyber nie odcina całkowicie odpływu spalin (co
    przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
    spalin)."

    Zamknięty całkowicie szyber plus niewystarczająca ilość tlenu przy spalaniu
    oznacza wydzielanie się czadu.

    Żenująca to jest co najwyżej polemika z osobą twojego pokroju. Jakoś T.M.F.
    potrafił rzeczowo uargumentować co i jak - z twojej strony było natomiast
    tylko "hyhyhy jaki on głupi" co czyni cie maluczkim zakompleksionym
    czlowieczkiem. Z resztą sam się do tego błędu i głupoty przyznałem - Ty
    natomiast w tym czasie "podnosiłeś swoje IQ"...