  • Data: 2012-11-08 22:46:23
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:k7h5p2$2jr9$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Bo?

    > Ojej piszesz jak by do tego jakaś koparkoładowarka musiała być potrzebna
    > albo sopecjalne siły zużywać.
    > Raz na dwa 3 dni wnieść do salonu przez drzwi z tarasu kilka polan to
    > nawet niedołężna osoba by potrafiła.

    Ma racje.
    Mi jakos klimat lesniczowki w salonie nie pasuje. Nawet te kretynskie
    widelce i szufelki w stylu retro do obslugi kominka nie znajduja miejsca w
    moim salonie. Wiec w zadnym wypadku widmo wylazacych robali z przyniesionego
    drewna trzy dni wczesniej nie poprawi nastroju grzanego wina.

    > Ojej leży sobie poukładany na przeciętych paletach na pół pod ścianą domu
    > i sam się suszy. Nie latam z jakimiś suszarkami. Nie wietrzę. Samo schnie.
    > Kupiony na wiosnę już się w miarę nadaje do palenia.

    Cztery wieczory z doskoku rabalem dwa metry brzozy. Nadgarstek czulem przez
    dwa tygodnie. Te mile i przyjemne prace przed garazem nastrajaja mnie
    bardziej depresyjnie niz relaksacyjnie. To moze i schnie samo, ale ukladac i
    rabac samo sie nie chce. Moze gdybym mial na to czas w ciagu dnia to patrzyl
    bym na to inaczej, ale tak to czysty obowiazek, slowem nic fajnego.

    > Owszem na początku zdażały mi się wpadki typu otwarcie kominka bez
    > otwarcia szybru ale teraz już wiem jak otwierać drzwi aby ani grama dymu
    > nie dostało się do pomieszczenia. Komora jest szczelna od salonu gdyż ma
    > własne powietrze doprowadzone rurą z zewnątrz domu. Co niby ma więc
    > śmiedzieć?

    Roznie bywa. Moja zona wczoraj rozpalala. Z tej szczelnej komory przez
    uszczelke w drzwiczkach zwyczajnie wydostawal sie dym. Wilgotnosc na dworzu
    duza, cisnienie kiepskie, wiec zanim to poszlo w komin to trzeba bylo
    wietrzyc caly dom. Z uwagi na same farby do jednego salonu w kwocie 500 zyli
    naprawde nie wiem czy jest tu jaka kolwiek oszczednosc.
    W sumie fajne to to nie ma co, dla nastroju i okazyjnego palenia. Jednak
    nie rozmiem ludzi ktorzy przekonywali min. mnie jakis rok temu jakie to
    fajne, tanie i przyjemne. Przyjemne to raczej jest zajmowanie sie wieczorem
    zona a nie noszenie drewna na nastepny dzien i scieranie szarego kurzu.

    Pozdro.. TK