    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Date: Fri, 9 Nov 2012 15:24:17 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k7j0si$ihs$1@flis.man.torun.pl...

    > Szukasz jakiś dziwnych wad i problemów ...
    > Żona mi pomaga , bo jest szybciej i sprawniej.
    > Co w tym dziwnego ?

    Nie dziwnego. Uzasadniałeś jakie to dokładanie do kominka i noszenie drewna
    jest upierdliwe i męczące więc znalazłem wady nie mniejsze w twoim systemie.

    > W zimę nie wyjeżdżamy nigdy.
    > Zawsze można ustawić grzanie na minimum i sądzę że starczy to na około 2
    > tygodnie.

    No dobra na ile wystarczy ci opału przy -15 w nocy i -8 w dzień jezeli
    zjedziesz w domu do dajmy 15stC.
    Ile opału pójdzie na to aby powrócić do 21-22stC w domu zdając sobie sprawę
    że przy 15stC ściany i wszystko nabiorą sporo wilgoci.

    > Z sąsiadami mamy dobre układy i dawaliśmy im klucze jak jechaliśmy na
    > wakacje , aby pilnowali domu i karmili kota :)

    W lecie to nie ma problemu no ale w zimie. No widzisz dobrze że nie
    wyjeżdżacie nigdzie.

    > To chyba normalne że jak ma sie pomieszczenie które jest pomieszczeniem
    > przejściowym to trzeba dbać o jego czystość aby syf nie dostał sie do
    > domu.
    > Czyszczę bo musi być tam czysto , bo nie jest to oddzielne pomieszczenie i
    > nie służy tylko jako kotłownia.

    No bo cały czas mi udowodnić chciałeś jakie to te 2,5mp drewna jest
    upierdliwe.

    Marek