  • Data: 2012-11-10 15:55:06
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: Lucky <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie czytam i widze, ze jeden drugiego nie przekona a ja mam
    podobny problem, ale jeszcze jestem przed. Chce zwykly piec na paliwo
    stale (taki za 3-4k) z dolnym spalaniem. Bede palil scinkami wierzby
    ewentualnie drewnem. Do tego chce kominek z plaszczem wodnym. Prosze nie
    pisac 'kotlownia w salonie' - lubie palic w kominku i bede palil dosc
    czesto. A skoro juz pale w kominku to nie ma sensu rozpalac w piecu
    tylko po to aby miec ciepla wode (gazu nie ma i nie bedzie). CWU w lecie
    bedzie prawdopodbnie pochodzilo z powietrznej PC. Czy sa jakies duze
    wady takiego rozwiazania? Jak to polaczyc aby bylo dobrze (idealnie by
    bylo aby jak najwiecej rzeczy dzialalo grawitacyjnie i aby temp byla jak
    najbardziej stala)? Na dole podlogowka, na gorze grzejniki.
    Dzieki