  • Data: 2016-08-09 14:45:21
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 14:15:43 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >Dlaczego frankowicze nie czytali umow ze sa zaskoczeni tym co podposali?
    Dlatego pisałem już ze jestem przeciwny pomocy "ustawowej"
    Ale już różnej maści prawnicy podnoszą zarzut że te kredyty "walutowe" są niezgodne z
    prawem. Rzecznik finansowy też coś wspomina o tym więc jestem za droga sadowa. Jeśli
    frankowicze coś ugrają od tej strony to będzie najuczciwsze rozwiązanie.
    W Islandii swgo czasu prezesów banków pozamykano i kraj dalej funkcjonuje.
    Prawnikiem nie jestem ale wiem jak to było z kredytami "walutowymi", jak informowano
    i o czym. To ze Adam pisze że mu nikt frankowego kredytu nie wciskał to urok Adama bo
    nie każdy najlepszejszy jest. Adam się wczesniej sparzył na chf to pewnie tez nie bez
    znaczenia było jak szukał kolejnego kredytu. Więc myślę Frankowicze mogą mieć punkt
    zaczepienia. Bo jak ich oszukano, czy podpisano z nimi niezgodne z prawem umowy to
    maja prawo sie bronić.