  • Data: 2016-08-10 15:48:45
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 15:04:51 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > Młody Pan wypytał o szczegóły głównie w kontekście zdolności kredytowej. Gdy
    wyszło, że biorę 'całe nic' w stosunku do tego ile mógłbym dostać od banku, Pan
    przez kolejne 15 minut roztoczył przede mną perspektywę zrobienia ze mnie milionera.
    > Obrócił monitor w moją stronę, słupki na wykresach, które pokazywał, dobitnie
    pokazywały, że jak wezmę 'całe nic' x 5, to za dziesięć lat mój kredyt
    > będzie spłacony w całości, a na koncie będą miliony.
    >
    > Autentyczna sytuacja z mojego życiorysu, pamiętam do dziś, jak Panu biała piana w
    koncikach ust się pojawiła przy wyłuszczaniu mi mojej świetlanej przyszłości.
    Identycznie miałem w 2007 roku. Expander albo Open Finance to było
    I później dość regularnie do mnie dzwonili z coraz lepszymi "propozycjami". Ostatni
    telefon od nich chyba nie tak dawno był