  • Data: 2016-08-10 15:04:49
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mogę podać przykład z własnego doświadcznia.
    Około 10 lat temu potrzebowałem kredyt na mieszkanie, wtedy jeszcze (niby)
    obiektywnie działały dwie firmy doradcze, które za darmo doradzamy w jakim banku
    wybrać kredyt.

    Ponieważ nic nie kosztowało, poszedłem pogadać.

    Dzień dobry, dzień dobry ... mówię panu, że potrzebuję do kupna mieszkania kredytu we
    frankach w kwocie X. Niewielka kwota, bo mieszkanie używane,
    coś tam uciułane.
    Młody Pan wypytał o szczegóły głównie w kontekście zdolności kredytowej. Gdy wyszło,
    że biorę 'całe nic' w stosunku do tego ile mógłbym dostać od banku, Pan przez
    kolejne 15 minut roztoczył przede mną perspektywę zrobienia ze mnie milionera.
    Obrócił monitor w moją stronę, słupki na wykresach, które pokazywał, dobitnie
    pokazywały, że jak wezmę 'całe nic' x 5, to za dziesięć lat mój kredyt
    będzie spłacony w całości, a na koncie będą miliony.

    Autentyczna sytuacja z mojego życiorysu, pamiętam do dziś, jak Panu biała piana w
    koncikach ust się pojawiła przy wyłuszczaniu mi mojej świetlanej przyszłości.

    Wziąłem tyle ile potrzebowałem, 'przypadkiem' polecił mi pan kredyt w banku, który
    jak się okazało za kilka lat - jest właściciele tej niezależnej
    firmy doradczej.

    W moim przypadku ta cała przygoda się skończyła bardzo szczęśliwie, ale co w
    przypadku osób, które po prostu w większym stopniu ufają tym, którym nie wolno ufać ?

    pzdr
    Bogdan