  • Data: 2016-08-09 14:15:40
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lepiej w sklepach nic nie kupuj bo instrukcjaobslugi wentylatora to ksiazeczka
    niewiele rozniaca sie iloscia kartek od ksiazeczki do nabozenstwa. Po co zmieniasz
    temat z kredytow we frankach na lokaty w zlotowkach? Co do konta w banku. Dwa lata
    temu otworzylem bo jak zauwazyles ulatwia funkcjonowanie pomimo wady ze lepiej niz ja
    ktos wie jakim papierem dupe wycieram. Trzy i pol strony z czego pol strony
    wyjasnienia co oznaczaja uzyte przez bank pojecia. Nie podpisalem zanim nie
    przeczytalem wszystkiego. Jak czegos nie bylem pewny to pracownik banku mi to
    tlumaczyl jak na krowach co znaczy, az zrozumialem. Wyszlo ze duza czesc umowy bedzie
    mnie dotyczyla w okreslonych sytuacjacjach. Na przyklad co moge zrobic zeby dostac
    karte. Dlaczego frankowicze nie czytali umow ze sa zaskoczeni tym co podposali?