  • Data: 2016-08-10 15:06:51
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 14:19:08 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Leci dziennik. Zmienili ustawe. Zmiana dotyczy domow dziecka i ma na celu
    zmiejszenie ilosci dzieci w domach dziecka. Ale nie ze pod most beda wyrzucali tylko
    ze byc wiecej domow dziecka zeby bylo mniejsze zageszczenie. Preferuja w ustawie
    rodzinne domy dziecka. Czy to jest prawo ktore kazdy musi znac? Czy wystarczy ze
    bedzie je znalo kilkaset osob w Polsce? I czy to sa te same osoby ktore musza znac
    ustawowa wysokosc lini zasilajacej trolejbusy?

    oczywiscie ze wiekszosc z wiekszoci mnie nie dotyczy. Ale zeby dostrzec te które mnie
    dotyczą musze przeczytac wszystkie (no chyba ze znasz inną metodę to podpowiedz).

    W efekcie prawo poznajesz jak juz cie urząd łupnie karą za niewypelnienie tego czy
    innego obowiązku.

    b.