  • Data: 2016-08-11 17:40:00
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 16:33:18 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > kodeks cywilny :-)
    > ustawa o prawach konsumenta (jak nie chcesz, żeby Cię
    > sprzedawcy/usługodawcy dymali)
    > prawo pracy jak ktoś jest pracownikiem najemnym
    >
    > I jest jeszcze co najmniej kilka innych. Ale powiedzmy, że są mniej
    > krytyczne.

    to nie jest takie proste - chodzi o zasade znajomosci prawa które moze cie dotyczyć.
    A moze każde (np prawo pocztowe) a zaznajomic sie z tym w sposób systematyczny i
    rzetelny nie ma zadnej metody.
    Spodziewałbys sie ze prawo pocztowe? A jak dokładnie chcialbys sie z tym zapoznac,
    ustawa, rozporządzenia, interpretacje...

    b.