  • Data: 2016-08-14 19:16:39
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 17:28:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > I o to chodzi. Gosc uwazal za go bank wydymal. Nie dalo sie osiagnac porozumienia
    to poszedl do sadu a nie pisal listy do prezydenta. Jak by tygodniowe zapadalo sto
    takich wyrokow i jeden na korzysc banku, to banki szybko by znalazly rozwiazanie
    satysfakcjonujace obie strony.

    Ze trzy razy pisałem że wg mnie to jedyna słuszna droga