  • Data: 2016-08-15 22:32:55
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-15 o 21:17, Kris pisze:
> [...]
    analogicznym okresie ubiegłego roku.

    > Jeśli dobrze pamiętam to zyska sektora bankowego za pierwsze półrocze 2016r to
    8mld. Odejmijmy tą jednorazową transakcję na 400mln

    Błąd. Sprzedaż akcji Visa Europ przyniosła bankom w PL ok 2mld

    to i tak mamy 7.6mld

    6mld

    > Zysk sektora w pierwszym półroczu 2015 jesli mnie pamięć nie myli to było też
    poniżej 8mld. Więć ok może nie realny wzrost ale o spadku też trudno mówić

    taaa, MF planowało 5,5mld wpływu podatku, dobrze będzie jak 3mld będą.

    --
    Pete