  • Data: 2016-08-23 12:41:33
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 12:15:35 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Skoro najlepsze dla nich czyli "mieli poczucie szczęścia, trafu w dychę
    > i oczywisty zysk przed oczami w porównaniu z kredytem złotowym".
    Oni nie zawierali umowy z lombardem na rogu, z firma "Mietek Pożycza" w klatce
    schodowe podejrzanej kamienicy tylko z instytucja zaufania publicznego, nadzorowana
    przez organy Państwowe itp. Więc mieli nadzieję że tam ich nie oszukają, nie
    wmanewrują w jakieś niekorzystne rozwiązania czy produkty.
    >gotówkę do banku
    > Zdolności nikt nie ocenia. Ją się ma albo i nie na daną >kwotę.
    Zdolność się ma "do kwoty..."
    Czyli wnioskujesz o 10tys a "doradca" Tobie mówi że możesz wziąć nawet 35tys. Musi
    rozbudzić Twoje potrzeby
    Podstawowy element na szkoleniach sprzedażowych
    > Mikrobiolog Kowalski z żoną(stomatologiem) zamordowali >staruszkę w celu przejęcia
    spadku po niej. Nie są >prawnikami, więc skąd mieli wiedzieć że za ten czyn pójdą
    >siedzieć?
    Znowu nie rozumiesz
    Jak chcesz kupić litr spirytusu to możesz iść do sklepu kupić flaszkę z banderolą i
    raczej możesz być pewny że kupujesz towar zdatny do spożycia
    Litr "spirytusu" możesz też kupić w okolicznej melinie lecz wtedy nie masz pewności
    co jest w butelce. Taka drobna różnica
    > To, że kupiłeś 20 letniego golfa zamiast 5 letniego bo >był tańszy a teraz musisz
    dopłacać do niego na różne >awarie to też uznasz, że winien jest sprzedawca
    >samochodów?
    Jeśli sprzedawca zataił przede mną jakiekolwiek istotne informacje czy sporządził
    umowę niezgodną z prawem czy w inny sposób mnie oszukał mam prawo liczyć na pomoc
    organów Państwa