eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dom...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu? › Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 2 Feb 2014 23:23:22 +0100

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 23:19:53 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    zainteresowana. Posiadam odkurzacz kominkowy obi ale do niczego sie nie nadaje po
    kilku sekundach zapycha sie filtr. Czy w tym karcher nie ma takiego problemu? Posiada
    on jakiś otrzepywacz filtra?

    > Mój nie ma otrzepywacza, sprawuje się bardzo dobrze, jest prosty jak budowa
    > cepa. Kupiłam ten:
    > http://www.diy-majster.pl/8,934.html#
    > Przed zakupem warto posprawdzac ceny w porównywarce.

    Zapomniałam dopisać - WAŻNE: od razu zamów drugi, zapasowy filtr, bo przy
    popiele dosyć szybko się zapycha (ale nie za szybko, spoko), więc warto
    mieć od razu drugi na wymianę, żeby móc kontynuować zaczętą pracę jeśli w
    trakcie spadnie ciąg odkurzacza. Filtr ten jest zmywalny (pod kranem się go
    płucze), ale potrzebuje czasu żeby wyschnąć, wiec dlatego warto mieć drugi.
    --
    XL
    "Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein