  • Data: 2010-07-18 19:04:39
    Temat: Re: Odkurzacz domowy
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kpijclykrik5.t95owcm9j5p$.dlg@40tude.net...

    > Tu masz wszystkie dane. Roboclean Aura. Nadal mam zapakowany i nie
    > wyciągam, póki nie skończy się wymiana okien, malowanie i wymiana podłóg
    > na
    > piętrze - od tygodnia ledwo żyję, bo pył z gładzi jest w całym domu, ale
    > przynajmniej schnie wszystko ekstra, więc za 2-3 dni ekipa się wyniesie i
    > będę mogła czyścić, trzepać, odkurzać ile wlezie, wiec podzielę się
    > wrażeniami wtedy.

    Bląd. Nie zakładaj tego filtra HEPA, tylko samą wodę z dodatkiem odrobiny,
    aby się zbyt nie pieniło, środka obniżającego napięcie powierzchniowe -
    śmieci szybko zatoną, ja używam dowolnego płynu do mycia muszli, odkażam
    odkurzacz przy okazji.
    Napisz mi czy silnik ma osobny obieg powietrza do chłodzenia. I nie
    dałaś linków do danych. Ważne są średnica turbiny i obroty, ta para
    charakteryzuje zdolność filtracji centryfugi. W zasadzie powinna
    przepuszczać tylko powietrze, takie separatory mają dość ostre
    charakterystyki. Działanie podobne do separacji tłuszczu z mleka czy
    śmietany, lub zagęszczania soków.
    Wyciągaj go z pudełka, ten pył usuwasz z powietrza przy pomocy płuc
    rodziny. Taniej i zrowiej jest to zrobić odkurzaczem.