    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Jul 2013 10:10:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 15:19:51 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    [...]
    > miejscem spotkań do niedawna był kościół. To nie chodzi o to co można robić w
    > mieszkaniu albo w domu ale co można robić poza nim. Na wsi nie ma co robić. W
    > takiej dziurze co mieszkasz też nie ma co robić.

    Byles i wiesz? :-)
    U mnie mimo ze miasto niewielkie tez jest mnostwo ciekawych atrakcji. Zarowno tych
    historycznych (odrestaurowana baszta na wzgorzu wsrod lasu z 1857r zwana "romantyczna
    wieza", zamek z 1257r w centrum w ktorym miescu sie muzeum, jest palac, kosciol z XV
    w., palac barokowy 1783r (tak, podgladam na strone bo chyba nie myslisz ze z
    pamieci;). Tak piszesz o teatrach - a my mamy Teatr Wodzislawskiej Ulicy - o ile wiem
    to bardzo znany w calym kraju. Mamy bunkry / schron z przejsciami podziemnymi mozliwy
    do zwiedzania z czasow II wojny, z replikami broni. Z rozrywki - ze dwa aquaparki,
    piekny park z muszla koncertowa, przepiekny zabytkowy rynek, zoo, mnostwo ciekawych
    restauracji. Kino 3D? To jest niby cos czego nie ma w malych miastach? Chyba
    zartujesz :) Na pierwszym filmie 3D u nas to ja bylem z 8 lat temu chyba :D Mamy
    sporo sciezek rowerowych w pieknym terenie, otwarty basen, a teraz buduje sie
    Rodzinny Park Rozrywki za 15 mln pln do ktorego bede mial 500mb - doslownie 3 minuty
    piechota. A co tam bedzie? Sam zobacz:

    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/509965,w-wodz
    islawiu-slaskim-powstanie-rodzinny-park-rozrywki-wiz
    ualizacje,id,t.html

    Masz taki w swoim wielkim miescie? :) Watpie!
    Wiec naprawde - moze warto wyjechac pozwiedzac poza swoje nudne miasto Lodz -
    przeciez ono umiera smiercia naturalna od wielu lat i jest znane z tego ze nic tam
    sie nie dzieje :) U mnie wczoraj na rynku byl Wodzislawski Bieg Piwosza, wystawa
    fotografii przyrodniczej, a nasz znany w swiecie cukiernik (Słodka Manufaktura Leona)
    robil impreze "w stylu retro". A juz za 2 tygodnie mamy impreze znana na cala Polske
    - Reggae Festiwal "Najcieplejsze miejsce na ziemi" - zjezdza sie na weekend cala
    polska, parki obstawione szczelnie namiotami i jest calkiem przyjemnie :) a co w tej
    Twojej Lodzi sie dzialo wczoraj? :) Dalej uwazasz, ze miasto 50 tys to zadupie na
    ktorym tylko flaszke mozna wypic? Jestes w zajebistym bledzie :-)

    > Teatru nie lubisz. Ok. Poszli byśmy do kina na film przyrodniczy w 3D. W
    > ciekawej restauracji, na dodatek niedrogiej, mógłbyś spróbować naleśników
    > jakie ludzie jedzą w Meksyku, Francji, na Togo. W innej pierogi w stu

    Dzeeeez - nalesnikami mnie chcesz przekupic? Chopie u mnie na zadupiu tez jest
    restauracja meksykanska. Moge sie do niej piechotka przejsc tak mam blisko :)

    > taka że sam się boję nią jechać. Chcesz odpocząć to dużo parków. Nie trzeba

    Na parki to ja sie chetnie policytuje - nasz bedzie otwarty w przyszlym roku,
    powierzchnia 24ha - a u Was jakie sa parki i jakie oferuja atrakcje ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.