    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Date: Mon, 08 Jul 2013 22:23:23 +0200

    W dniu 2013-07-08 15:19, k...@g...com pisze:

    > super. Jest tak super że żal dupę ściska. Ciekawe co zimą do roboty
    > żebym się nie nudził zaproponujesz. Chyba tylko niezniszczalne po pół
    > litra na twarz.

    Akurat wstawię się za Adamem. Owszem, w mieście często bywa więcej
    atrakcji, typu pójdę-zobaczę. Na wsi (nie tej Adama), człowiek szuka
    relaksu, natury, odpoczynku. Ponad to niektórzy odpoczywają właśnie
    pracując. Jest taka jedna kobieta - 80-kila lat na karku, ryje w ziemi
    jak kret. Ma tyle z tego przyjemności, że przekłada się na zdrowie.

    Chcesz przekonywać naleśnikami, jakie jedzą ludzie w Meksyku, Francji,
    na Togo? Jesteś pewien, że to właśnie ten smak? Nie lepiej po prostu tam
    pojechać, niż chwalić się, że jakieśtam naleśniki robią za rogiem? Co to
    za propozycja spędzania wolnego czasu?!
    Jak porównuję naleśniki ze śmietaną i truskawkami w dowolnym barze,
    dowolnej restauracji, czy sklepie, żadne nie równają się do babcinych z
    truskawkami prosto z ogrodu, robionych na dużym ogniu, grubych i z dużą
    ilością śmietany z mleka prosto od krowy. W dupie mam te Twoje meksyki,
    francję, czy togo. Ale Ty tego nie zrozumiesz, bo jak sam pisałeś,
    jesteś z innej gliny - kilkanaście pokoleń w mieście ograniczyło widoki..

    A do teatru, większych miejscowości, czy do kina, to zawsze można
    przejechać te 5-10-20km (tyle samo zresztą ile często kawałek przez
    dowolne większe miasto). Za to codzienny podwieczorek na świeżym
    powietrzu we własnym ogrodzie lub na tarasie wolę stokroć, od 4 ścian w
    blokowisku dla głupiej kuchni, strzelnicy, basenu.. Ach! zapomniałbym o
    basenie ;) z synem pluskamy się po całym podwórku na trawie, kiedy
    wypompujemy trochę wody ze stawu, a kiedy nie ma takiego żaru od słońca,
    to wystarczy nam basen w ogrodzie. :>