  • Data: 2013-07-09 09:47:52
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A co do odległości i "fajności" miasta. Mieszkam 40 km od Poznania - Do
    >Galerii Malta, M1, IKEI, CinemaCity dojeżdżam w 30 minut. Był czas, że
    >wynajmowałem na Polance mieszkanie, >a pracowałem z drugiej strony
    >Poznania - przejazd przez miasto oscylował w granicach 1 do 1,5 godziny. Ja
    >dziękuję za takie "atrakcje".

    Chyba bym się nie zdecydował na taką "odległość" ..

    Ja mieszkam chyba z 6 km od granicy Torunia i stwierdzam że chciałbym jednak
    bliżej ...

    Do Torunia jadę niecałe 10 minut , ale pracuję po niemalże drugiej stronie
    Torunia więc dojazd zajmuje mi około 30minut.

    Nie wiem jak pokonujesz te 40km w pół godziny ;)

    Jak dla mnie dom tak oddalony od miejsca pracy to dobre dla emerytów którzy
    nie muszą jeździć do pracy i nie tracą czasu na dojazdy ...