  • Data: 2011-06-15 07:58:57
    Temat: Re: Odp: Re: Filtr do wody
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomy taki zmiękczasz (full automat) sobie zainstalował, kosztowało to
    > go dobrze ponad 10k. Raczej dokładnie przeglądał oferty w necie i wybrał
    > w miarę tanio.

    i to jest prawdopodobnie przykład niezłego naciągactwa...
    mój super automat w "zestawie" z filtrem RO i zapasem soli na ponad rok bez
    montażu kosztował ok 2 tyś...

    > Ale ja nie odczuwam potrzeby zmiękczania (przynajmniej na razie).
    tak, czy owak przygotuj sobie pod niego instalacje - teraz to koszt trzech
    zaworów i 2 trójników,
    wtedy, jak już dojrzejesz do pomysłu, będziesz miał dużo łatwiej