  • Data: 2016-09-17 11:41:56
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.09.2016 11:11, Budyń wrote:
    > W dniu sobota, 17 września 2016 09:23:09 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    Aha i zanim robili otoki trzeba było zmierzyć rezystywność gruntu
    dookoła. Metodą trzyprzewodową.

    Teraz jak nie ma uziomu w fundamencie to jest pozamiatane. Rezystancja
    punktu rozdziału może wyjść wysoka. Przy uziomie fundamentowym pomiary
    wychodzą czasem mniejsze od 1 ohma. Szpilek nie nie wiem ile trzeba
    będzie wbić? I to bym wbijał miedziane lub z nierdzewki. To ma wytrzymać
    całe zycie tego budynku.