  • Data: 2016-09-18 14:43:32
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2016 14:14, Budyń wrote:

    > chciałem powiedziec ze z punktu widzenia techniki o której tu mówimy kompletnie nie
    ma sensu opowiadac o fotonach :)

    No ma sens :-) Bo to dowodzi, że mostek w ścianie szczytowej i w
    fundamencie/ścianie na dole jest dokładnie tym samym. I tak samo
    nieocieplony będzie przewodził i grzał ziemię.

    To bardzo widać na kamerce jak mimo ogrzewanej podłogi całe ściany
    dookoła przy podłodze są o 10 stopni chłodniejsze niż ściana powyżej.

    Nic nie stoi na przeszkodzie aby jeszcze jutro tam u niego odkopać
    ściany od środka i wsadzić 5cm styropianu. Czym niże mu się uda wejść
    tym będzie lepszy efekt.