  • Data: 2016-09-19 21:17:19
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2016 20:33, Mateusz Bogusz wrote:

    > Wykonawca planuje murować ceramikę w taki sposób, że od góry na pustaki
    > będzie nakładał dwie kreski zaprawy wzdłuż pustaka. Jedna od zewnątrz,
    > druga od wewnątrz. Argumentuje że ściana wewnątrz, może oddychać na
    > całej wysokości - tak jest okej? Potem tylko zamknąć szczyt pod wieńcem?
    >
    > Te szczyty to zamknąć zaprawą czy klejem? A wieniec to nie służy za
    > zamknięcie?

    ONi Cię wykończą !!!!!!.
    Ta ściana ma przenosić obciążenie na całej powierzchni.
    Po drugie jakie k...a wietrzenie ściany od środka????????????????????
    Oni oszaleli?
    Cały czas mówimy żeby ściana była możliwie szczelna.
    Ma być murowane możliwie jak najszczelniej. Trzeba tego pilnować warstwa
    po warstwie.

    Nie wiem jak sobie z nimi poradzisz skoro mają takie nawyki.
    Odejdziesz to ci zrobią na placki czy na paski.

    Może jednak zmień materiał na beton komórkowy?
    Wiesz już czemu Kris się uśmiechnął?

    Co elektryk zrobi z brakującym uziomem?