    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 22 Aug 2017 07:47:34 -0700 (PDT)
    <1sqzducvuljce$.dlg@myjk.org> <16bvj6i9646v6$.dlg@myjk.org>
    <599095ac$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <yzgw6zoo9agn$.dlg@myjk.org> <599c15bc$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <w...@m...org>
    <3...@g...com>
    <8...@m...org>
    Subject: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 14:42:05 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Ponieważ tych gorących dni w tym roku było tyle co kot napłakał. Jakby było
    > takie lato jak 2-3 lata temu, że praktycznie przez 2 miesiące były
    > temperatury ponad 30sC, to by pewnie inaczej to wyglądało.

    Może tak, może nie. Przekonamy się za rok. A mam jeszcze izolację
    do poprawki. Zakładam, że jakbym włączył obieg na stałe podczas upałów
    to spokojnie dałoby radę. Oczywiście licząc na zyski bytowe
    5 osób, a nie np. codzienne imprezy :>

    > Mam przecietnie ocieplony dom i na ławach. Może po prostu inny tryb
    > użytkowania domu przewidujemy. ;)

    Hm to coś mi się pochrzaniło z tą płytą.

    > Mnie coś się na starość popierdoliło i
    > lubię sobie popląsać na imprezach (ale nie lubię po klubach łazić). :P Jak
    > się "parkiet" otworzy i kupa ludzi się zwala, to szybko się robi parówka.

    A no to klima się przyda. Ale lepiej latem wbijać się na sępa do kogoś
    na potańcówkę, a zimą ściągać ludzi do siebie. Zysków nie trzeba tłumaczyć :>

    > Co do góry mam natomiast cały czas wątpliwości. W pracowni będę chciał mieć
    > chłodzenie, ale już odnośnie pokoi vel sypialni mam mieszane uczucia czy
    > tam chłodzić. Niewykluczone że tam będzie wepchnięta tylko chłodnica w WM.

    Rurki zawsze możesz puścić, jeść nie wołają. A jakby co to się zmieni.
    Ja jednakowoż mając do wydania kasę na te klimacośtamy pomyślałbym
    wpierw nad poprawą ocieplenia.

    L.