  • Data: 2014-02-14 11:01:34
    Temat: Re: Oferta na solary dla domku jednorodzinnego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-13 23:12, Adam pisze:

    > Mamy tu przeciez na grupie kolege co grzeje pompa powietrzna dom i jego
    > wyniki sa bardzo zblizone do moich, gdzie ja grzeje gruntowa :)

    Czyli lipa z ta gruntowa.

    > Ja mam 17kW ale co to ma do rzeczy?

    Bo ja mam 7kW i w stosunku do Ciebie kilkanascie setek w kieszeni za
    przydzial mocy. To jest po prostu koszt dodatkowy, lub jak kto woli
    fanaberia posiadania wiekszego zabezpieczenia bo cos tam, nigdy z tego
    nie korzystajac.

    > A Ty czytasz w ogole to co inni pisza czy po prostu szukasz fragmentow
    > do ktorych bys sie mogl przypierniczyc ? :-)
    >
    > Cytuje post autora watku (Lisciastego):
    >
    > "od listopada do marca oszczędność cwu+co 40%."
    >
    > Jak od listopada do marca u Ciebie nie ma zimy to mieszkasz chyba
    > w innym rejonie swiata :D

    A co Ty napisales?:

    "No wlasnie taka ze solar Ci CO nie ogrzeje w zimie, a pompa tak.
    Kupowanie solara na zime to jak kupowanie roweru na zime zeby jezdzic do
    pracy - po prostu nonsens :D"

    I to jest prawda dosc oczywista, tylko ze solary kupuje sie jednak
    glownie do grzania CWU od wiosny do jesieni. Jakis tam zysk zima to
    dodatkowy bonus, o ile da sie to wykorzystac. Sam instalator oszust
    zapewnia pokrycie (nie chce mi sie juz tego sprawdzac) blisko 100% o
    czym po prostu nie wspomniales. Deprecjonujesz sens opierajac sie
    wylacznie na okresie zimowym co jest manipulacja, lub prawda ale nie cala.
    Co do samego przykladu z poczatku dyskusji to od poczatku mi sie nie
    podobal. Niescislosci na dzien dobry i ceny jak za zloto. Bez wdawania
    sie w szczegoly widac, ze to walek i nic wiecej.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.