    From: "Domator" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Date: Sun, 25 Sep 2011 09:47:38 +0200

    Sąsiada nie zmienisz teoretycznie zawsze obok ciebie będzie mieszkał nie
    warto robić sobie wroga za parę złotych ,myślę że mogło go to wszystko tyle
    kosztować bo firmy tak jak napisałeś mają różne upusty ,ja bym zapłacił ale
    na dwie raty tzn. tyle ile miała wsiąść firma dzielone na dwa i dodał w
    rozmowie że nieraz warto było mnie posłuchać i wsiąść firmę i że mniej pracy
    i taniej by wyszło i na tyle byłeś przyszykowany i nie liczyłeś na więcej
    ,a resztę mu dopłacisz po wypłacie dodając że to frycowe które poniósł
    sąsiad,dobry sąsiad to skarb pamiętaj o tym