  • Data: 2011-12-13 07:28:53
    Temat: Re: Ogromna wilgotność w nowym domu
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pożyczyć (kupić) osuszacz.
    > Ja miałem pożyczony od kolegi takihttp://allegro.pl/master-dh751-osuszacz-powietrz
    a-47-l-24h-osuszanie-...
    > Można kupić, osuszyć i sprzedać.
    > Taniej wychodzi niż zamówić osuszanie firmy zewnętrznej. :-)
    > Trochę mały ma zbiornik na wodę, bo tylko 5l, ale można wpiąć się wężykiem
    > do kanalizacji.
    > Dziennie ok. 10l mi się skraplało, gdzieś tak po tygodniu wysuszyłem garaż i
    > piwnicę, tak, że teraz mam ok.45-50% wilgotności.
    > Żadne farelki, wiatraczki nie pomagały. :-)

    Osuszacze są fajne jak ktoś miał powódź ;)
    Są drogie , biorą dużo pradu ...
    W normlanych warunkach i sytuacjach wystarczy normalne oszuszanie ,
    czyli grzanie + pootwierane okna ...
    Naturalnie , zdrowo i bezpiecznie sie osuszy ...

    Aby wywalić wilgoć trzeba niestety mocno wygrzać dom i wywalić
    wilgoć.
    Nie ma innnego wyjścia ...

    Najważniejsze aby zejśc chociaż do 70% , potem można już powoli
    wysuszać ...