  • Data: 2011-12-13 07:10:40
    Temat: Re: Ogromna wilgotność w nowym domu
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "smentek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jc553n$i7j$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    > w nowowybudowanym domu mam aktualnie wilgotność 85%. Grzeję w nim (jeszcze
    > nie mieszkam) do 15*C w każdym pomieszczeniu. Sporo wody skrapla się na
    > oknach / drzwiach i w kilkunastu miejscach domu.

    Pożyczyć (kupić) osuszacz.
    Ja miałem pożyczony od kolegi taki
    http://allegro.pl/master-dh751-osuszacz-powietrza-47
    -l-24h-osuszanie-i1933716560.html
    Można kupić, osuszyć i sprzedać.
    Taniej wychodzi niż zamówić osuszanie firmy zewnętrznej. :-)
    Trochę mały ma zbiornik na wodę, bo tylko 5l, ale można wpiąć się wężykiem
    do kanalizacji.
    Dziennie ok. 10l mi się skraplało, gdzieś tak po tygodniu wysuszyłem garaż i
    piwnicę, tak, że teraz mam ok.45-50% wilgotności.
    Żadne farelki, wiatraczki nie pomagały. :-)