  • Data: 2013-10-14 00:08:28
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "paff" <p...@w...pl.usun.to> napisał w wiadomości
    news:l3epgq$ln5$1@mx1.internetia.pl...

    > Rozwiń proszę :) Mówisz, że koszty grzania będą znacznie większe?
    >
    > Czego Twoim zdaniem brakuje, żeby można było go tak nazwać?
    >
    > Wstępnie wybrany projekt domu:
    > http://www.domenaprojekt.pl/produkty/25/hermes-2-g2.
    html

    > Pozdrawiam
    > Paweł Marek

    Temu budynkowi brakuje oporostu ocieplenia...
    no rozne kwiatki juz widzialem ale nazwanie budynku z jednowarstwowa sciana
    energooszczednym to mnie powalilo...
    Generalnie ten projekt nie spelnia zadnych obowiazujacych norm cieplnych...
    ps. kiedys liczylem i wyszlo ze jak sciane zrobisz grubosci jakis 170 cm to
    bedzie energooszczedny ;-)
    ja co prawda robie szkieletowke ale jak bys sie skusil na rewolucje w
    mysleniu i zmienil technologie to zapraszam, gdzies nawet mam bardzo podobny
    optycznie projekt.
    Co do ogrzewania szkieletowki to Budyn moze cos podpowiedziec bo chyba juz 3
    taki stawia.
    Natomiast co do samego ogrzewania elektrycznego to AEG ma fajne cwane
    grzejniki elektryczne, ciagna tylko prad w nocnej taryfie a oddaja cieplo
    jak je zaprogramujesz i nie sa takie drogie. Jak sie odezwiesz na maila ze
    strony w podpisie to postaram sie znalesc prospekt i Ci podeslac. Jeden z
    klientow juz ze 3 lata tak mieszka (co prawda w szkieletowym) i jak narazie
    sobie chawali.

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl