  • Data: 2013-10-14 14:31:30
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9a7a9ad7-3f6a-42fa-b2c4-4f42b3053444@go
    oglegroups.com...

    > Jak nie ma? Wyliczyl ze kredyt to 350 pln / mc, ogrzewanie PC - 150 pln /
    > mc.
    > A ogrzewanie pradem - 625 pln. Teraz co sie dzieje jak prad za 10 lat
    > bedzie 2 x drozszy (a bedzie patrzac na lata ubiegle) ?

    Gdybamy czy liczymy? Bo gdybać to sobie możemy co będzie jak PC za 7 lat
    padnie, albo co będzie jak stopy procentowe wzrosną (i koszt kredytu też)
    itd.

    Takie decyzje to ruletka. Kilka lat temu ekogroszek był dwukrotnie tańszy
    niż dziś, a np. gaz jest w tym roku tańszy ni ż w ubiegłym. Niższy kredyt ma
    też tę zaletę że nie jest kulą u nogi w przypadku decyzji o przeprowadzce,
    albo w przypadku utraty zdolności do pracy. A tak jak proponowałem PC można
    zawsze dołożyć za kilka lat.

    Pozdrawiam
    Ergie