  • Data: 2022-02-16 14:42:47
    Temat: Re: Ogrzewanie nadmuchowe i pompa ciepła
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-02-2022 o 13:37, heby pisze:

    > Na 99% grzeje pompą ciepła a nie grzałką.

    > To pewnie jest PC.
    >
    > Jeśli nie przeszkadza Ci nadmuch, to po co to zmieniać na cokolwiek
    > innego?

    Nie chcę zmieniać, tylko zamierzam (sporadycznie) grzać podobną klimą
    domek letniskowy.
    Dlatego chodziło mi o to czy każda klima grzejąca=pompa ciepła, żeby nie
    wyszło że zbankrutuję na kosztach prądu.

    Tej co mam nie używam do grzania, bo jest w sypialni i tylko dlatego że
    centralna klima nie daje oczekiwanych efektów, ale zimą dogrzewać
    dogrzewa (gazem), a w sypialni nie lubię wyższych temperatur, a wręcz
    przeciwnie.

    Jak kiedyś wymienię piec nadmuchowy w domu na klimę kanałową z
    prawdziwego zdarzenia, to ona wystarczy i do grzania i do chłodzenia.
    Wtedy i ten split w sypialni zdemontuję, albo dam w inne miejsce.