  • Data: 2018-08-26 12:40:34
    Temat: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 26, 2018 at 10:21:10 AM UTC+2, l...@g...com wrote:
    > To co piszę wynika z mojej praktyki i doświadczeń a nie tylko przeczytanych
    instrukcji i mądrości z netu. Jeśli uważasz, że do rurki Dn15, do grzejnika potrzeba
    koniecznie spawanej rury stalowej to masz do tego prawo i tyle. Ja twierdzę, że nie.
    Instalacja na skręcanym PEXie, na kotle węglowym działa u mnie kilkanaście lat i nic
    jej nie dolega. Do tego kawałek rurki jest przy samym kotle. Jak się ktoś tego boi,
    wystarczy odsunąc na metr instalację z Pexu, przy pomocy rurki stalowej i połączeń
    gwintowanych. Amen.

    To jest instalacja grawitacyjna otwarta (z otwartym naczyniem wzbiorczym na gorze),
    czy jakis uklad zamkniety do tego z obiegiem wymuszanym pompa CO?
    Jesli z pompa, to wylaczyli Ci kiedys prad podczas pracy kotla?