  • Data: 2018-08-26 12:58:38
    Temat: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-26 o 10:21, l...@g...com pisze:
    > To co piszę wynika z mojej praktyki i doświadczeńa nie tylko przeczytanych
    instrukcji i mądrości z netu.

    Zapewne masz dużą praktykę i doświadczenie.
    Co znaczy moja kilkunastoletnia praktyka instalatorska i zainwestowane
    niemałe pieniądze w narzędzia oraz certyfikaty szkoleń. Kompletnie nic w
    porównaniu do takiego doświadczonego gościa jak Ty.

    > Jeśli uważasz, że do rurki Dn15, do grzejnika potrzeba koniecznie spawanej rury
    stalowej to masz do tego prawo i tyle. Ja twierdzę, że nie. Instalacja na skręcanym
    PEXie, na kotle węglowym działa u mnie kilkanaście lat i nic jej nie dolega. Do tego
    kawałek rurki jest przy samym kotle. Jak się ktoś tego boi, wystarczy odsunąc na metr
    instalację z Pexu, przy pomocy rurki stalowej i połączeń gwintowanych. Amen.

    Też jestem tego zdania co Ty, że do Twojego kotła na węgiel najlepsze są
    rury plastikowe Pex, a jeszcze lepsze klejone PVC lub zgrzewane PP.

    Osobiście uważam to za totalną głupotę, ale to jest tylko moje zdanie.
    Zdanie gościa, który ma znikome doświadczenie w porównaniu do Ciebie, bo
    cóż to jest tylko kilkanaście lat montowania instalacji CO, kotłów oraz
    prowadzenie serwisu kotłów węglowych i gazowych.