  • Data: 2010-09-16 03:38:19
    Temat: Re: Ogrzewanie stropu nad nieocieploną piwnicą
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jakim etapie jesteś

    Mury piwnicy mi murarze stawiają, baaardzo powoooli :)
    Ale piwnica stosunkowo płytko wkopana (2,4m ława-grunt bo albo mi coś
    podrzucili pod ławy - bardziej prawdopodobne, albo więcej betonu wylali
    - nie wierzę bo szalunków robić się nie chciało a lali w ziemię) i
    musiałbym wysoko wynosić ścianę ponad poziom gruntu. Co na spadku
    działki daje wyjście z salonu półtora metra nad ziemią i schodzenie na
    plac po drabinie...
    Dlatego oszczędzać chcę na grubości podłogi w piwnicy i na parterze.