  • Data: 2019-07-16 15:25:30
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 15:10 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> pisze:

    > No ale... w jeziorze nigdy się nie kąpałeś?
    Całe dziciństwo i młodość spędziłem nad jeziorem :-)

    > Mnie dużo bardziej razi
    > niebieska, odkażona i wychlorowana woda w tych "nowoczesnych" basenach.
    Ja lubię widzieć dno, woda w basenie nie musi być chlorowana aby była
    odkażona.

    > Z moich niezliczonych kąpieli w środowisku naturalnym na przestrzeni lat
    > mam wyłącznie dobre wspomnienia. Fakt, parę razy zdarzyło się, że
    > przyczepiła się jakaś pijawka, raz niechcący ugryzł mnie węgorz (a może
    > to był szczupak? nie zdążyłem się przyjrzeć), a podczas pływania często
    > smyrały mnie po brzuchu wodorosty,
    tego właśnie nie cierpię, nie lubię pływać wśród zielska, parę razy się za
    gówniaka w takim zielsku zaplątałem. Nie lubię jak mnie ryby szczypią, nie
    lubię stąpać w czarnym mule, pełnym martwych roślin i zwierząt.

    > no ale na tym przecież polega natura.
    bardzo chętnie ją podziwiam i obserwuję z kajaka, pontonu. Niekoniecznie
    muszę wszytsko odczuwać na własnej skórze

    > Jak do lasu idę to też zdarza mi się przytargać kilka kleszczy albo
    > wdepnąć w żmiję... Życie.
    Tu gdzie teraz jestem - pływam sobie w ciepłym morzu z maską z decatlonu,
    pode mną 4-10m wody i widzę kolczatki na dnie, zakopujące się płaszczki,
    stada kolorowych rybek. Po powrocie do domu wskakuję do basenu i pluskam
    się jak dziecko przez kilka godzin. Jedno nie wyklucza drugiego.

    TG