  • Data: 2019-07-16 15:10:55
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2019 14:44:42 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > "Surround the pool with lilies, reeds, rushes and iris, water mint and
    > forget-me-not; watch hovering dragonflies and dipping swallows - and, if
    > you are lucky, the occasional streak of a blue kingfisher" - mnie to
    > absolutnie nie zachęca do kąpieli...Co innego posiedzieć na brzegu i
    > popatrzeć w ciszy.

    No ale... w jeziorze nigdy się nie kąpałeś? Mnie dużo bardziej razi
    niebieska, odkażona i wychlorowana woda w tych "nowoczesnych" basenach.

    Z moich niezliczonych kąpieli w środowisku naturalnym na przestrzeni lat
    mam wyłącznie dobre wspomnienia. Fakt, parę razy zdarzyło się, że
    przyczepiła się jakaś pijawka, raz niechcący ugryzł mnie węgorz (a może
    to był szczupak? nie zdążyłem się przyjrzeć), a podczas pływania często
    smyrały mnie po brzuchu wodorosty, no ale na tym przecież polega natura.
    Jak do lasu idę to też zdarza mi się przytargać kilka kleszczy albo
    wdepnąć w żmiję... Życie.

    Mateusz