  • Data: 2010-09-22 21:15:15
    Temat: Re: Ogrzewanie za pomocą kominka
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Wolę zbudować tani kominek za 2000zł i dokupić kocioł za kolejne 2000zł aby
    > obniżyć koszty ogrzewania co roku o 1000zł niż wydać za kominek 5000zł i mieć
    > nadzieję, że być może cokolwiek będzie taniej.

    Tu pełna zgoda - zresztą napiałem to powyżej.
    Po prostu w Twoim poście odczytałem, że negujesz w ogole kominek,
    jako taki... - ale skoro negujesz kominek wyłącznie, jak źródło
    grzania, no to się w pełni zgadzamy.

    Kominek ma być źródłem przyjemności :) i nie oczekujmy od niego
    niczego więcej :) Do grzania zaprzęgnijmy kotły tego czy innego
    rodzaju.