  • Data: 2014-11-12 14:38:25
    Temat: Re: Okap część II
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ec896d63-d6ce-494a-af88-95ad17eb9741@go
    oglegroups.com...

    > Zrobilem jakis czas temu krotki filmik - moj okap to chyba ta wersja
    > pseudo
    > - szczelinowa.

    > https://www.youtube.com/watch?v=BOkeA62CVHU
    > O ile pamietam to byl to 2 (!) bieg z 5 dostepnych.

    A jaki masz wtedy hałas? Od początku piszę że przy tradycyjnym okapie może
    być _albo_ cicho i niewydajnie, albo głośno i wydajnie. Ja nie twierdzę że
    tradycyjny okap nie wciągnie pary - wciągnie - kwestia zapewnienia
    odpowiedniego przepływu - tyle że aby zapewnić ten przepływ trzeba
    mocniejszego wentylatora a więc pośrednio hałasu.

    _Zawsze_ łatwiej (a więc potencjalnie ciszej) wciągnąć opary z odległości
    20cm niż z 60cm. Tylko tyle i aż tyle.

    > Szczelina jest ~50cm nad plyta. Garnek ma z 10cm wysokosci. To odleglosc
    > od
    > zrodla pary do okapu wynosi 40cm, wiec nie "gdzies pod sufitem". Nie
    > marketoiduj jak slavo

    Bez jaj, Ty też nie załapałeś ironii?

    > bo ten jeden film w praktyce obala wszystkie Wasze
    > teorie :-)

    Jakie "nasze" teorie? To że łatwiej wciągnąć opary z odległości 20cm niż z
    odległości 60cm nazywasz teorią?

    Pozdrawiam
    Ergie