  • Data: 2014-11-12 19:51:00
    Temat: Re: Okap część II
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 listopada 2014 14:38:45 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > A jaki masz wtedy hałas?

    Slyszysz - nie kombinowalem nic z dzwiekiem :-)
    Wiadomo ze troche halasuje ale spokojnie da sie nawet po cichu rozmawiac
    i specjalnie nie przeszkadza :) Kuchnie mam "polotwarta" i na najwyzszym
    biegu nie przeszkadza w ogladaniu TV wiec jest OK :-)

    > _Zawsze_ łatwiej (a więc potencjalnie ciszej) wciągnąć opary z odległości
    > 20cm niż z 60cm. Tylko tyle i aż tyle.

    Zapominasz o dwoch rzeczach:

    1. Bora musi pokonac dodatkowy opor - tj. para naturalnie unosi sie do gory,
    wiec musi miec wyzsza wydajnosc zeby ja wciagnac z takiej samej odleglosci
    jak okap "od gory".
    2. 20cm to masz od krawedzi garnka polozonego na palniku najblizej okapu.
    Do garnka po drugiej stronie plyty bedzie juz z 50cm, a to juz duzo :)

    Zawsze mozna sobie zamontowac dwie bory z obu stron plyty :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.