    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna PCV - ważniejszy profil czy firma?
    Date: Wed, 29 Jun 2011 17:59:57 +0200

    kiki wrote:

    > Firmy oszukują na wkładkach usztywniających profile. To są
    > specjalnie dopasowane profile wkładane w każdy typ profilu.
    > Większość oszukuje i nie daje oryginalnych tylko daje takie,
    > które nie pasują. Po czymś takim okna się nie da wyregulować.

    Uczeni radzieccy widzieli przypadki kija od miotły
    zamiast wkładek usztywniających wewnątrz profilu..

    Niestety to kolejny punkt, co do którego Kiki ma w
    pełni rację.

    Im mniej znana firma, tym bardziej ryzyko rośnie,
    choć od tego bywają pozytywne wyjątki.

    Im bardziej renomowany profil, tym większe szanse
    (niestety tylko szanse - nie gwarancja) że profil
    nie będzie oszukany.

    Albert Einstein (1879-1955)